Helpdesk

Voor hulp over het gebruik van onze software programma’s en het oplossen van problemen kunnen houders van een Serviceabonnement telefonisch contact opnemen met onze Helpdesk.
Het directe telefoonnummer van de helpdesk is 010-5033005, de openingstijden zijn van maandag t/m donderdag van 8:30 tot 17:00u. en op vrijdag van 8:30 tot 16:00u.

On-line help

ATS EdgeIT heeft de mogelijkheid om haar klanten on-line te ondersteunen. Op deze manier kunnen wij vragen zeer snel en adequaat beantwoorden.

E-mail

U kunt ons uiteraard ook een email sturen naar support@ats-edgeit.com.

Helpdesk contactformulier

Heeft u een vraag voor onze helpdesk dan kunt u deze hier stellen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!


JaNee


I consent to the collection and storage of my details.

Customer Care Day

ATS EdgeIT heeft eenmaal per maand een customer care dag. Tijdens deze dag kunnen klanten met hun vragen bij onze helpdesk in Rhoon langskomen met vraagstukken waar zei zelf niet uitkomen. Een van onze medewerkers staat de gehele dag tot beschikking voor de klanten die deze dag langskomen. Wilt u gebruik maken van deze dag bel dan even met onze helpdesk om een afspraak te maken. Wij plannen deze dag in sessies van 2 uur.